Medyaspor / İşler / Yayınlar / İletişim
 
Bucaspor için 2006'da www.bucaspor.org.tr'nin hazırlanmasıyla başlayan birliktelik, takımın Bank Asya 1. Lig'ine yükselmesiyle marketing çalışmalarıyla birleşti. "Fırtına'ya kapılın" projesi çerçevesinde Arena'nın tüm kapıları digital turnike sistemine geçirildi, kulübe tarihinde ilk kez kombine kart yapıldı. Reklam alanları modernize edilerek İzmir'deki ilk stat rulopanları kuruldu. Kulüp logosu revize edilirken, Türkiye'nin 3. futbol maskotu olan BUCCO yaratıldı. Bucaspor lisanslı ürünlerinin tasarımı yapıldı, bunların satışı için online web sitesi tasarlandı. Tüm çalışmalar, Türkiye'nin en büyük pazarlama dergisi Marketing Türkiye'de iki tam sayfa olarak yer aldı.